Hasta Yorumları

Çok memnun kaldım.

Değerli Dr. Rengin Hanım ve Çalışanlarına

Herşeyden önce güler yüzlü, cana yakın ve samimiyetinizden dolayı size teşekkür ederim.

Pozitif başlayınca işe, sonuç her zaman mükemmel oluyor.

Tedaviniz ve ilginizden dolayı çok memnun kaldım. Şu andan itibaren tavsiye edeceğim tek yer.

Herşey gönlünüzce olsun. Sağlıklı günlerde görüşmek dileğiyle

Rabia Yeşilöz

Almanya

23.07.2018

 

Şuan kuş gibiyim.

Geçen Sene eylül ayında varis tedavisi oldum. Köpük seanslarım oldu. Nevşehir de gitmediğim doktor kalmamıştı. Hatta Kayseri Niğde gibi şehirlerde bile muayene için gittiğimde her doktor cerrahi işlem demişti. Çok acı çekiyordum. Rengin hocamla tanışmak nasip oldu. 10 yıllık acılarımı dindirdi. İyi ki diyorum hep. Sizle tedavi oldum. Şuan kuş gibiyim. Ağrılarım hayal oldu. Artık çok dinamik ve enerjik oldum. İyi ki siz diyorum.

Münevver Yılmaz

29.05.2018

 

 

 

Damarlardan eser kalmadı

Rengin Hn’a internette yapmış olduğum bir araştırma ile ulaştım. Çok tesadüf eseri buldum ama iyiki de buldum. Bacakalarımda çok fazla kılcal damarlarım mevcuttu ve bu beni oldukça rahatsız ediyordu. Şu anda bu damarlardan eser kalmadı. Rengin Hn’ı arkadaşlarıma ve tüm çevreme tavsiye ediyorum. Safiye Hn’a da yardımları ve güler yüzü için ayrıca teşekkür ediyorum. Rengin Hn. çok teşekkür ederim, ellerinize sağlık, iyiki varsınız 🙂 Songül Türker

29.11.2017

 

 

İyi Bir Varis Doktoru

Rengin Hocam ile sağlık sektöründe çalıştığım ve bir Biyolog olduğum için anneme iyi bir Varis Doktoru ararken kesişti yollarımız iyi ki tanıdık sizi iyi ki güvendik size işini severek yapan başarı bir hekim diye bana sorsalar aklıma ilk gelecek isimsiniz başarılarınızın devamını diler sonuç için çok teşekkür ederiz.

16.07.2017

 

Varis yaralarım vardı, kanıyordu…

Ben Erdal Tülücü, 49 yaşındayım. Adana Osmaniyeden gelen bir hastayım. Rengin Hanım’a ilk geldiğimde yaralarım vardı. 2 tanesi kanıyordu. Lazer tedavisi ve köpük tedavisi gördüm. Son durumdan çok memnunum. Tüm ağrılarımdan ve yaralarımdan kurtuldum. Gece hiç uyuyamıyordum. Bacaklarıma kramplar giriyordu. Şuanda çok memnunum. Rahatsızlıklarımın hiç biri kalmadı. Rengin hanımdan Allah razi olsun. O olmasaydı tedavimi yapabilecek kimseyi bulamamıştık. Teşekkürler….

 

Ameliyat olmak istemiyordum. İyi ki gelmişim çok memnun kaldım.

Ben Rengin Hanım’ı internette tanıtımlarından görerek takibe aldım ve yorumları okuyarak takip ettim. Yapılan yorumlar çok hoşuma gitti. Ameliyat olmak istemiyordum. İyi ki gelmişim çok memnun kaldım. Ağrılarımdan ve kötü görüntüden beni kurtardığınız için çok teşekkür ederim. Güler yüzlü ve samimiyetiniz beni mest etti. Çok harika bir ekipsiniz. Rengin Hanım’a tekrar çok teşekkür ederim. Güler yüzlü çalışanları Safiye Hanım ve Şengül Hanım’a çok teşekkür ederim.

İyiki varsınız , iyi ki tanımışım. Çok teşekkür ederim.

ÖZLEM KARAMAN